לוגו ידיים פשוטות

מה היה לי פה השנה?

סיכומי 2017 מתחילים להופיע מולי בכל מיני מדיות וגם כאן בפייסבוק מסביבי א.נשים מסכמים וסוכמים ומודים ומסמנים מטרות חדשות.
זה סוחף גם אותי אע״פ שאני בכלל לא ממש על התדר של הסיכומים כרגע… ובכל זאת אני מציצה לרגע על הקובץ שנמצא על הדסקטופ במחשב ועוברת בריפרוף על רשימת הא.נשים, שליוויתי השנה ב״ידיים פשוטות״, תוהה מה וכמה ואת מי פגשתי בשנת 2017?
תוהה מה היה לי פה השנה?
הושטתי השנה ידיים להרבה סיטואציות שבכלל לא דמיינתי שישנן ושאהיה ככה קרובה אליהן. הושטתי את עצמי, את ידיי ואת ליבי להרבה תחושות ולהרבה רגעים: לאומץ ולפחד, לכאב, לבדידות, לעוצמה, לכנות, לרכות, לרגשות אשם, לדיוק, לחולשה, לכוח, לדאגות, לבהירות, ליאוש, לאמת ולאהבה.
לטרשת נפוצה, לגירושין, להתאלמנות, לעבודות אקדמיות, למחלת הסרטן, לטיפולי פוריות, לשינויים מקצועיים ולכל מיני חיפושיי דרך, להרבה ניירת ולהרבה בתים: לעבור, לשנות, לקנות, לסדר, לארוז אותם… להקמות עסק, לסגירת עסק, למשברים נפשיים עמוקים. הייתה גם חתונה, הייתה הלוויה וגם לידת תאומים.
פגשתי אנשים.
פגשתי את עצמי פוגשת באנשים,
פגשתי את עצמי בתוך סיפורי חיים של אחרים, מעורבבת, מתערבבת, מפרידה, חשופה למה שיש, למה שבא, פגשתי את עצמי לא יודעת, מבולבלת.
פגשתי את עצמי משקפת ומשתקפת, גם חכמה, גדולה, מכילה, כנה, אוהבת.
פגשתי אנשים ואותי בינהם.
ומה התוכניות שלי ל2018?
להמשיך לי ככה וגם ליצור עוד דברים…
למשל, אני מקווה לסיים את ״הספר״ שאני כותבת עם שיר חברתי .
להשיק עם דפנה שותפתי, את קורס ההכשרה של ״ידיים פשוטות״ שאנחנו בונות (כתבתי את זה באופן אגבי, אבל זה דבר ממש ענק וגדול בשבילי)
ובין 2 היצירות הגדולות האלו מתכננת להמשיך ללוות ולהפגש עם ותיקות ולקבל בידיים פשוטות את הפניות החדשות שמגיעות אלי (אני כבר פחות מופתעת מהן ובכל זאת נרגשת מכל פנייה)
פה ושם אני מתכננת להעביר סדנאות בישול ולתת דרכן ביטוי לעוד כמה חלקים שלי, דרך אגב, הסדנה הקרובה בטבעון בחמישי הבא, אשאיר לכם לינק בתגובה הראשונה, אולי נפגש?
זה הסיכום שלי לשנת 2017, הוא בטוח יהיה רלוונטי גם בסוף 2018 איכשהוא יצא די ארוך בשביל מישהי שלפני רגע כתבה פה, שהיא לא על התדר, לא?
אני ממשיכה ללכת את הדרך שלי עם העסק שלי שהוא בעצם ביטוי למי שאני… אז מה אם לא לא כתבתי לי תוכנית שיווקית או תוכנית עסקית… העיקר שאני מרגישה שהדרך פרושה לאורכה ולרחובה ומרגישה שמלא דברים טובים מחכים להתממש ולהתגשם בשנה החדשה הזו, נכון?
מקווה שככה באמת יהיה ושככה זה מרגיש גם אצלכם.
תודה על כל השותפות שלכם פה בפייסבוק וגם מחוצה לו, תודה על כל הפירגון והאמונה, זה מורגש, מחזק ומשמח אותי. מאוד.
צ׳ירס!

מה היה לי פה השנה?

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

פוסטים אחרונים

קורסים, סדנאות והרצאות

"מקום לשבט" – אחרון לשנת 2022

אני מזמינה אותך להצטרף ליום "מקום לשבט" שאני מפיקה בפעם השלישית והאחרונה לשנה זו.
המפגש הקרוב מוקדש לנושא "נשיות" ומתקיים ב13.6.22 ביום שני בבנימינה.

קרא עוד
קורסים, סדנאות והרצאות

שיתוף ובסופו הזמנה

יצאתי לעולם הזה בת. הגעתי אחרי שני בנים.
זה ריגש את ההורים שלי.
אני הייתי חידוש.
לא היה לי בולבול, לא עלו השאלות על ברית מילה.

קרא עוד