לוגו ידיים פשוטות

קורס שלישי יוצא לדרך

אחרי יותר מחמש שנים ש׳ידיים פשוטות׳ קיימות ואחרי עשרות תהליכים ומאות מפגשים וקורס הכשרה ראשון ושני מוצלח מאוד, אנחנו מציעות את קורס ההכשרה השלישי לליווי בגישת ידיים פשוטות. הקורס ייפתח ב15 לאוקטובר 2020, שזה ממש עוד רגע…
* מה שאני אוהבת בעיסוק שלי בידיים פשוטות שהוא מאפשר לי לקחת את הכישורים והיכולות הקיימים בי, כפי שאני כרגע ולהשתמש בהם לנתינה משמעותית.
* אני אוהבת את זה שהעיסוק בידיים פשוטות הוא לא עיסוק סטרילי ושהוא מזמין אותי ״הנותנת״ ואת ״המקבל״ להתפתחות הדדית, אני אוהבת את החיכוך עם העולם, עם הממשות ועם החיים האמיתיים.
* מה שאני אוהבת בידיים פשוטות זה, שהכל נעשה באופן פשוט ואנושי.
ידיים פשוטות נוצרו מתוך ההבנה שלי שליחד יש כוח, מתוך החוויה הישירה שקירבה מחוללת שינויים ומתוך ההכרה ש׳קירבה׳ ו׳יחד׳ אלו לא רק מילים יפות ודביקות אלא הן צורך לגיטמי והכרחי בחיים שלי ושל כל מי שהכרתי עד היום.
_________________________________
יש הרבה מתעניינים ומתעניינות בקורס שלנו לכן אנחנו מציעות מפגש zoom משותף בו נרחיב ונספר על התוכנית שיצרנו ואחריו נבין יחדיו אם הקורס מתאים להמשך ההתפתחות המקצועית שלך.
נשמח לשלוח דף עם כל המידע, לכתובת מייל שתצרפו לנו כאן למטה בתגובות או שתשלחו לנו באתר
ולמי שלא מכיר בכלל ותוהה מה זה בכלל כל זה:
״ידיים פשוטות״, מוגשות היום כשרות, עבור כל מי שמבקש לעצמו עוד זוג ידיים. אלו לא סתם עוד זוג ידיים אלא ידיים כאלו שגם מחוברות אל הלב, ידיים תומכות, שותפות לנשיאת היומיום, כאלו שמגיעות עד פתח הבית, כדי לעשות ביחד את מה שכרגע קשה לעשות לבד.
באתר שלנו יש הסבר יותר מעמיק ואם נפתחה בך איזו דלת של סקרנות אז אפשר להכנס לכאן, להציץ פנימה ולקרוא עוד עלינו ועל העיסוק הזה

קורס שלישי יוצא לדרך

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

פוסטים אחרונים

קורסים, סדנאות והרצאות

"מקום לשבט" – אחרון לשנת 2022

אני מזמינה אותך להצטרף ליום "מקום לשבט" שאני מפיקה בפעם השלישית והאחרונה לשנה זו.
המפגש הקרוב מוקדש לנושא "נשיות" ומתקיים ב13.6.22 ביום שני בבנימינה.

קרא עוד
קורסים, סדנאות והרצאות

שיתוף ובסופו הזמנה

יצאתי לעולם הזה בת. הגעתי אחרי שני בנים.
זה ריגש את ההורים שלי.
אני הייתי חידוש.
לא היה לי בולבול, לא עלו השאלות על ברית מילה.

קרא עוד