לוגו ידיים פשוטות

ליווי בגישת ידיים פשוטות

הליווי שאני נותנת לא.נשים בידיים פשוטות מאפשר לי להפגש עם אינספור האפשרויות לחיים שלא יהיו לי ולהשתלב בתוכם. להשתלב טוב גם עם מה שלא בדיוק מרגיש כרגע טוב. להרגיש איך זה להיות מישהי אחרת שהיא לא אני. מישהי עם צרות אחרות, שמחות אחרות.
 
זה מאפשר לי לצאת מהסיפור שלי ולחוות מקרוב סיפורים אחרים.
עצובים, כאוטיים, שמחים, עמוקים. כל מיני סיפורים מגיעים אלי.
ואני פוגשת אותם בתוך החיים עצמם, במרחב לא סטרילי. בבית שלהם איפה שהסתרות, טיוחים וזיופים לא אפשריים. גם לא לי. אני פוגשת אותם בדר"כ ל3 שעות. זה משך, זה זמן. שם אני רואה, מתחברת אליהם לאט לאט. מרגישה ומבינה איך זה להיות ולהרגיש אחרת. מחפשת איתם מוצא, פתרונות, מגלה איתם כוחות.
 
הליווי שאני מעניקה בידיים פשוטות מרחיב לי את הלב ואת ההבנה על מה היא אנושיות. כנראה שאנושיות היא שדה המחקר שלי ואני מחפשת את האמת שלה. בידיים פשוטות אני לומדת אותה לרוחב ולאורך ובעיקר אני מבינה שהמנעד שלה הוא גדול. גדול ממני. עשיר עמוק ומורכב. אני אוהבת את מה שאמיתי ואני אוהבת אנשים. ההורים שלי קראו לי רעות. זה חייב להיות קשור לזה, לא?
 
שמתי לב שמאז ידיים פשוטות אני פחות קוראת ספרים ופחות צופה בסרטים.
פחות צריכה את זה. החיים עצמם מספקים לי בלי סוף סיפורים וסרטים. הבוקר אפגוש שתי נשים שונות ואהיה איתן כמה שעות. אהיה איתן באמת, אהיה נוכחת. אביא את הטוב שיש לי להביא אל הבית שלהן, אל החיים שלהן.
אני אוהבת אותן. אני גם אוהבת לאהוב. אני אוהבת לשמוט את הסיפור שלי לכמה שעות ולהתמזג אל סיפור אחר.
 
ובפן היותר שיווקי אני רוצה לשתף שאני גם מאוד אוהבת ללמד את המקצוע הזה ואני גאה בו לאללה. מאוד מתרגשת להכיר את 16 זוגות הידיים הפשוטות, שאיתנו עכשיו בעיצומו של הקורס השלישי וסקרנית כ"כ לשמוע את כל 16 הסיפורים שהן הולכות ללוות בסטאז' החיצוני שמתקרב אליהן.
ההרשמה לקורס הרביעי שלנו החלה.
לקבלת הסילבוס ושאר פרטים כיתבו לנו פנייה באתר.
יאללה אני צריכה לסיים.
חייבת להגיע בזמן לסיפור חדש.
נוסעת לעבודה.
 
בתמונה – בעיקר בעיקר נשים פונות לידיים פשוטות, אז כדי להכיר ולהבין מקרוב גם גברים וסיפורים של גברים, אני זוכה פעם בשנה לטיול של 3 ימים במדבר, רק עם גברים ולא עם הבנזוג שלי. בתמונה 6 גברים מהממים בטיול חנוכה שאין לתאר כמה משובח הוא היה.
ליווי בגישת ידיים פשוטות

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

פוסטים אחרונים

קורסים, סדנאות והרצאות

"מקום לשבט" – אחרון לשנת 2022

אני מזמינה אותך להצטרף ליום "מקום לשבט" שאני מפיקה בפעם השלישית והאחרונה לשנה זו.
המפגש הקרוב מוקדש לנושא "נשיות" ומתקיים ב13.6.22 ביום שני בבנימינה.

קרא עוד
קורסים, סדנאות והרצאות

שיתוף ובסופו הזמנה

יצאתי לעולם הזה בת. הגעתי אחרי שני בנים.
זה ריגש את ההורים שלי.
אני הייתי חידוש.
לא היה לי בולבול, לא עלו השאלות על ברית מילה.

קרא עוד