לוגו ידיים פשוטות

מעטפת אנושית מעצימה

שיתוף ובסופו בקשה, של סיפור מאוד מציאותי שאני מלווה בידיים פשוטות. משאירה לכם את החופש לדמיין ולהרגיש את כל מה שכתוב בו מבין לשורות:

לקח לה זמן למצוא אותו את אהבת חייה, מזל שבאיחור מוגזם הוא הופיע, זה היה לפני שנתיים, הם התחתנו, היא הרתה עם תאומים. הם ציפו להם וחיכו. הם נולדו לפני 7 וחצי חודשים והם שובי לב, גם היא כזו, שובת לב. אלא שהוא, אהבת חייה, נפטר סמוך ללידתם. כן כן, באותה הפעימה, שבה היא הפכה לראשונה לאמא היא גם התאלמנה. על ה7 וחצי החודשים האחרונים, שעברו עליה אפשר לכתוב ספר. אולי זה גם יקרה יום אחד. בינתיים היא חגגה יומולדת 40 ומה שכן בטוח, הוא שאת העשור הזה של חייה, היא לא דמיינה ככה.

מה עוד?
ממש עכשיו היא עברה דירה. סגרה פרק של 20 שנה בתל אביב ופתחה פרק חדש בגליל המערבי. היא רצתה להתקרב אל הוריה ואל תמיכתם המסורה. זה היה מהלך הכרחי. אלא שאת מארג התמיכה והחברים שלה ושל ילדיה לא ניתן היה להעביר אל הגליל ועכשיו היא צריכה ליצור הכל מאפס. זה לוקח זמן היא עדיין זרה ולא שייכת לאזור.

היא אישה מאוד חזקה, מוקפת משפחה וחברים, תומכת, יוזמת, ביצועיסטית, מתמודדת מדהים, מובילה בתחומה המקצועי , אבל עכשיו הכוחות שלה לא זמינים לה כמו שהיו פעם. עם האביב שהגיע סוף סוף ועם המעבר לצפון, כוחותיה שבים אליה (אט אט אט).

למה אני מספרת לך את זה? כי אנחנו מבקשות את עזרתך (תודה שקראת עד כאן!) בכדי ליצור לה מעטפת אנושית מעצימה, כזו שתמשיך להשיב אליה את החיוניות, התקווה ובעיקר בכדי להקל עליה את היומיום.

אז איפה מוציאים צוות של מלאכיות?
האמת שאני בכלל לא מחפשת עבורה מלאכיות, אלא כמה נשים אמיתיות העשויות בשר ודם עם לב פועם וחם, כאלו שגם פנויות (לפחות לשלוש שעות רצופות בשבוע) וגם רוצות ויודעות לתת מעצמן. אולי זו את? אולי את מכירה מישהי שעונה להגדרות? האמת שדרוש לה גם אב-בית וכמה גברים טובי לב, שמרגישים את עצמם מתאימים לקריאה. אולי זה אתה? אולי אתה מכיר אחד כזה?

עשינו רשימה של כל הצרכים שלה, לא מפתיע שהיא יצאה ארוכה אבל גם פשוטה להפליא:

לפני הכל אנחנו מבקשות למצוא לה כמה נשים שיצליחו לראות את העוצמה שלה, זו שנמצאת מעבר לטרגדיה וגם יזכירו לה אותה ויביאו בפשטות את עצמן ונוכחותן, נשים שיושיטו לה יד-מעשית ויביאו איתן אוכל מזין מדי פעם, שיתנו לה תמיכה בעבודות הבית היומיומיות, שיחזיקו איתה את הלו"ז השנתי (ימי ההולדת, האזכרה וכו), שישלימו קניות פה ושם, ברור שגם עזרה עם הילדים נחוצה בשעות שהם איתה ובנוסף אם נצליח למצוא לה אב- בית, הנדימן שכזה, שיסייע במה שנחוץ סביב המעבר ובהמשך זה יהיה פשוט נפלא.

לא נאריך עוד, אבל אם קראת עד לכאן וננגעת מהאומץ שלה לבקש, אז נשמח מאוד לכל תגובה או שיתוף שלך לפוסט הזה, בכדי להגביר את החשיפה שלו ובכך גם לעזור לנו לאתר את המתאימות והמתאימים, לה-להם.

בנוסף אם את.ה מהגליל המערבי (היא גרה עכשיו לא רחוקה מעכו) ויש לך אפשרות להצטרף באיזה שהוא אופן למעטפת האנושית ההכרחית הזו שתיארנו כאן בקווים כללים ביותר, או לתמוך בה בדרך אחרת משלך, אז נשמח לקרוא את פנייתך דרך הלינק המצורף. יעזור לנו מאוד אם יופיעו בפנייה שלך, פרטים כמו גיל, מיקום, מידת הפניות שלך וכו…
https://pshutot.co.il/contact

חשוב לציין מראש שלהצטרפותך למעטפת הזו, לא תהיה כל תמורה כספית.
ההזמנה היא להתנדב עבורה. מתוך ידיעה ובהירות שההתנדבות הזו תשיב לך משמעות ותגביר את הטוב בעולם שלה ובכלל.

לסיום:
היא ואני נקרא יחד את כל התגובות לפוסט ונעבור גם על כל הטפסים שישלחו מהלינק הנ"ל ואנחנו מבקשות להודות לך מראש ומתנצלות אם יקח לנו זמן להגיב ולחזור אלייך.

יאללה פייסבוק, תעשה את הקסמים שלך ותעזור לי לעמוד בהבטחה שלי אליה:

"משאלות מתגשמות, הכל אפשרי, העזרה המדוייקת כבר בדרך אלייך"

קרדיט ותודה לצלם📷 Ami Matthew Bonder
280787332_2158997247590372_378224885601987883_n

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

פוסטים אחרונים

קורסים, סדנאות והרצאות

"מקום לשבט" – אחרון לשנת 2022

אני מזמינה אותך להצטרף ליום "מקום לשבט" שאני מפיקה בפעם השלישית והאחרונה לשנה זו.
המפגש הקרוב מוקדש לנושא "נשיות" ומתקיים ב13.6.22 ביום שני בבנימינה.

קרא עוד
קורסים, סדנאות והרצאות

שיתוף ובסופו הזמנה

יצאתי לעולם הזה בת. הגעתי אחרי שני בנים.
זה ריגש את ההורים שלי.
אני הייתי חידוש.
לא היה לי בולבול, לא עלו השאלות על ברית מילה.

קרא עוד