לוגו ידיים פשוטות

יצירה משותפת

כשדפנה הצטרפה אלי לשותפות בעסק זה לא היה כדי שגם היא תושיט ידיים פשוטות ויחד נהיה 4 זרועות ו2 לבבות. הקליניקה שלה הייתה מלאה והיא אישה עסוקה שיוצרת ועסוקה בפיתוח של דברים נוספים ומרשימים כמו "תנאים של חיבה" שזה פרוייקט מקסים במיוחד שדורש פוסט משל עצמו.

ההצטרפות של דפנה אלי, הייתה בעיקר כדי לפתח את הרעיון הזה של ידיים פשוטות הלאה ממני, הלאה מרעות פילד. דפנה היא יועצת ארגונית מבריקה ומטפלת רגישה ולנגד עיניה היא ראתה את כמות הפניות שקיבלתי וראתה איך השרות הזה יכול וגם צריך לגדול לכל הארץ. היא זיהתה את הצורך וזיהתה את הנחיצות, את הביקוש המפתיע ואת הניחוח החדש שידיים פשוטות מביאות איתן.

התחלנו לעבוד על הקורס. אני סיפרתי לה מה עשיתי עם האנשים שליוויתי ומה אני עושה היום והיא גיבתה את העשייה שלי בתאוריות ובהבנה שלה כאשת מקצוע. ביחד ניסחנו את תפיסת העולם שהשרות הזה נושא בחובו ולאט לאט הבנו מהם הקווים המנחים של שיחות ההכרות, של התקשורת שמתקיימת בין המפגשים, של מפגש ראשון ושל מפגש אחרון, יחד הבנו את המודל העסקי וזיהינו מהם האתגרים ומהן החוזקות של השרות הזה.

כמה חודשים אחר כך מצאנו את עצמנו יושבות בחדר אחד עם נשים מכל רחבי הארץ ומחלקות להן סילבוס של 12 המפגשים הצפויים, יחד שמענו מהן על המקרים שהן מלוות בתוך הסטאז' והיום אנחנו מעבירות להן פניות שמגיעות מהמרכז, מהדרום ומאזורים שבהן אנשים מבקשים לעצמם את השרות שלנו.

זה היה מסע מפליא ומרגש להפוך את "ידיים פשוטות" לקורס הכשרה, זה היה מפחיד ומטלטל ודרש ממני לגדול ולוותר, להתרחב ולהאמין. זה קרה וזה קורה עדיין ועכשיו אחרי הקורס הראשון אני יודעת שזה אפשרי בהחלט ומרגישה שזכיתי בשותפה מדוייקת ומוכשרת שמשלימה אותי ותומכת בי וביצירה הזו באמונה ומקצועיות בלתי מתפשרת.

הקורס השני שלנו נפתח *אחרי החגים* בבינימינה אנחנו מצפות ונרגשות לפניות שמגיעות אליו, אנחנו חכמות יותר ומנוסות יותר וממשיכות להאמין ביצירה המשותפת שלנו.

הקורס והעיסוק הזה מתאים לכל מי שאמפתיה, עשייה ונתינה הם חומרים חיים בנפש שלה ובין הידיים ללב, הוא מתאים לכל מי שבני אדם מסקרנים אותו ומוכן לצאת איתם למסעות.

נפתחה בך דלת של סקרנות? נשמח לשלוח לך פרטים על הקורס הזה. טלפון ומייל שלך לטופס פנייה שבקרקעית האתר

יצירה משותפת

שתפו את הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

פוסטים אחרונים

קורסים, סדנאות והרצאות

"מקום לשבט" – אחרון לשנת 2022

אני מזמינה אותך להצטרף ליום "מקום לשבט" שאני מפיקה בפעם השלישית והאחרונה לשנה זו.
המפגש הקרוב מוקדש לנושא "נשיות" ומתקיים ב13.6.22 ביום שני בבנימינה.

קרא עוד
קורסים, סדנאות והרצאות

שיתוף ובסופו הזמנה

יצאתי לעולם הזה בת. הגעתי אחרי שני בנים.
זה ריגש את ההורים שלי.
אני הייתי חידוש.
לא היה לי בולבול, לא עלו השאלות על ברית מילה.

קרא עוד