לוגו ידיים פשוטות

מה משותף לכולן?

מה משותף לסבתא לשמונה, לרווקה מבוקשת, לאלמנה טרייה, לאימא לשניים שפרחו מהקן והיא עדיין בהלם מכך, לזו שהרגע התארסה והטבעת על האצבע נוצצת לה למרחוק, לזו שממש עכשיו מתגרשת והכל מבעבע לה בבטן, לאם יחידנית אמיצה וחרוצה, לזו שממש לא רוצה עוד ילדים, לזו שכבר מתה להיות סבתא, לזו שמגדלת 4 בנים וחולמת על בת חמישית, לזו שמגדלת 2 בנות וזה לגמרי מספיק לה, לזו שהילדים שלה עוד לא עזבו את הקן למרות שכבר ממש הספיק לה, לזו שהילדים שלה מעבר לים והיא מתגעגעת בטירוף, לזו שנמצאת בהריון מתקדם, לזו שבדיוק התחילה פרק ב' וכולה מאוהבת, לזו שמביטה אל האופק הפרוש והרחב ועוד לא יודעת מה בדיוק ההגדרה לסטטוס המשפחתי שלה?
מה משותף לכולן?
הן כולן כבר עברו את אחד מארבעת קורסי ההכשרה של ידיים פשוטות והן נמצאות באתר שלנו בעמוד "מלוות בגישה". יש להן את ניסיון החיים והחכמה הנשית שלהן, יש להן נוכחות מיטיבה וארגז עם כלים פרקטיים שגם מלא בסקרנות ורצון לתמוך ולתת לך ידיים פשוטות. אפשר לקרוא עליהן ולפנות אליהן ישירות דרך האתר שלנו בלחיצה על הלשונית "מלוות בגישה".
עוד לא קראת? ממש כדאי, הלב מתרחב רק מהאופן שבו הן מציגות את עצמן. בלי גאווה ובלי בושה, בביטחון ובענווה הן מזמינות אותך לקבל מהן ידיים פשוטות.
שתי לשוניות ימינה משם אפשר לקבל את כל המידע על קורס ההכשרה החמישי שלנו שנפתח ב6.1.22. ההרשמה אליו בעיצומה. מספר המקומות בו מוגבל.
ואם את ספונטנית הצטרפי היום (יום שני 15.11) בשעה 9:00 למפגש הכרות איתי בזום. יש עוד מקום בשבילך בין כל הבבושקות… ואם את בבושקה קצת פחות ספונטנית אז אפשר להירשם מראש לזום הבאים. כל המידע באתר.
ידיים פשוטות הלוואי שהיה לי עוד זוג ידיים
קורס הכשרה 5 לליווי בגישה.
מה משותף לכולן?

פוסטים אחרונים

קורסים, סדנאות והרצאות

"מקום לשבט" – אחרון לשנת 2022

אני מזמינה אותך להצטרף ליום "מקום לשבט" שאני מפיקה בפעם השלישית והאחרונה לשנה זו.
המפגש הקרוב מוקדש לנושא "נשיות" ומתקיים ב13.6.22 ביום שני בבנימינה.

קרא עוד
קורסים, סדנאות והרצאות

שיתוף ובסופו הזמנה

יצאתי לעולם הזה בת. הגעתי אחרי שני בנים.
זה ריגש את ההורים שלי.
אני הייתי חידוש.
לא היה לי בולבול, לא עלו השאלות על ברית מילה.

קרא עוד